19/8/08

hola de nou

Hola sóc l'àngels, i em fa ilu pertanyer al bloc de la lavanda.
El passat mes de juliol ens varem veure amb l'Agnes que varen venir a dinar al Palau Lo Mirador amb uns amics i ens reafirmarem amb lob e que ens ho haviem passat a la Porvença.

Vaig portar amb molt il.lusió una plantera de lavanda de les que no es fan aqui (no se quina especialitat era) la vaig plantar pero amb aaquesta calor esta mig morta, jo crec que ja esta morta. Em sap greu perque la flor era molt maca.
Vaig tornar carregadñissima de lavanda al cotxe, portava kilos i kilos de lavanda que m'he dedicat a regalar entre les amigues. Ha estat molt agradable. tothom l'ha rebut amb alegria.

Be, jo em vaig oblidar la maquina de fer foots,. Aixi que demano svp que m'nevieu footgrafies.

Cuideu-se molt, les que esteu de vacances i les que estem trebllant. Fins aviat..

Àngels